« Γιατί να πάω στο κατηχητικό; ».

Την Κυριακή που πέρασε ήταν η έναρξη της νέας κατηχητικής χρονιάς.

Τα κατηχητικά άνοιξαν και σας περιμένουν!!!

Αλλά θα μου πείτε « Γιατί να πάω στο κατηχητικό; ».

Την απάντηση θα τη βρείτε στον παρακάτω διάλογο δυο παιδιών...

Δύο φίλοι συζητούν
Αναδημοσίευση από το κατηχητικό.gr




- Αρχίζουν τα κατηχητικά.

- Ε, και ;

- Λέω να πάω.

- Τόσα μαθήματα και τρεξίματα έχουμε! Κι εσύ ψάχνεις να βάλλεις κι άλλο μπελά στο κεφάλι σου; Άσε καλύτερα , είναι χάσιμο χρόνου.

- Δεν είναι καθόλου χάσιμο χρόνου! Είναι αλήθεια ότι έχουμε αρκετές υποχρεώσεις. Όμως ειλικρινά, τι είναι μια ωρίτσα; Τι είναι να αφιερώσω μια ώρα για να ακούσω λίγα λόγια για το Θεό;

- Καλά…Μια ώρα δεν είναι πολύ. Αλλά , πες μου, σε τι μπορεί να σε ωφελήσει το κατηχητικό ;

- Πιστεύω , σε πολλά…



Ακούγοντας για το Θεό , θα αρχίσω σιγά-σιγά να Τον γνωρίζω.

Κι άμα γνωρίσω το Θεό , θα αρχίσω σιγά-σιγά να αγαπώ αληθινά Αυτόν και τους άλλους ανθρώπους.



Έχω τόσες απορίες για την πίστη μας , τον κόσμο , τη ζωή…

Πού αλλού να εμπιστευτώ τα ερωτηματικά και τις σκέψεις μου ;



Κι άκου κι αυτό : Δε θα είμαι μόνος!

Πολλά παιδιά σαν εμάς μέσα από το κατηχητικό αναζητούν ιδανικά και εφοδιάζονται πνευματικά για να συνεχίσουν τον αγώνα τους.



Συντροφιά με το Θεό και με άλλα παιδιά σαν κι εμένα κι εσένα , είναι το κατηχητικό!

- Μια συντροφιά , μια κοινή πορεία με στόχο το Θεό ; Δεν ακούγεται άσχημα!

- Τι λες , λοιπόν ; Θα έρθεις μαζί μου στο κατηχητικό ;

- Ναι , το πήρα απόφαση : θα έρθω!

Η Κατασκήνωσή σας εύχεται...

Καλή δύναμη στον όμορφο πνευματικό σας αγώνα.

Καλή κατηχητική χρονιά!!!