Τι σκέφτονται τα παιδιά πριν κοιμηθούν;



Έχουμε συνδέσει ένα μόνιτορ στο δωμάτιο των παιδιών μας, γιατί είμαι μια ημι- παρανοϊκή μαμά που χρειάζεται να ξέρει αν τα παιδιά της πράγματι κοιμούνται ή αν μένουν επίτηδες... ακίνητα καραδοκώντας σιωπηλά πότε θα μπω να τους ρίξω μια ματιά. Είναι πολύ πονηρά παιδιά. Αφού τα κοιμίζω, κοιτάζω το μόνιτορ κάθε πέντε – δέκα λεπτά περίπου για να ανακαλύψω τι σκαρώνουν.

Καμιά φορά μιλάνε ή γελάνε. Άλλες φορές ουρλιάζουν ή παίζουν ήσυχα στις κούνιες τους. Αυτό δεν παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Τα βλέπω να γελάνε και να παίζουν όλη μέρα.
Πηγή τρομακτικό

Αυτό που πραγματικά με κάνει να αναρωτιέμαι, είναι οι στιγμές που ξαπλώνουν ήσυχα στα κρεβάτια τους κοιτώντας το ταβάνι. Τότε απορώ: «Τι σκέφτονται;». Ιδού ορισμένες ιδέες.

1. Γιατί ο Ντόναλντ Ντακ δεν φοράει ποτέ παντελόνι, αλλά όταν βγαίνει από το μπάνιο έχει πάντα μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω του; Η γλυκιά μου! Είναι τόσο παρατηρητική!

2. Μακάρι να είχα μια σοκολάτα τώρα... Ωπ! Αυτή είναι δική μου σκέψη! Είναι περίπου δύο τα ξημερώματα και σκέφτομαι σοβαρά να πεταχτώ μέχρι το 24ωρο περίπτερο της γειτονιάς.

3. Τι κάνει η μαμά όταν κοιμάμαι; Τρώει σοκολάτες.

4. Για πόσο καιρό πρέπει να μείνω καλό παιδί για να μου δώσουν σοκολάτες; Συνέχισε την καλή δουλειά πιτσιρίκα. Οι σοκολάτες για την ώρα θα μείνουν με τη μαμά.

5. Γιατί η μαμά κλείνει την πόρτα όταν πηγαίνει για πιπί ενώ εγώ απλά κάνω βαθύ κάθισμα στο σαλόνι; Γιατί δεν είσαι και η καλύτερη στο όλο θέμα της εκπαίδευσης με την τουαλέτα. Δες το θετικά: μπορείς να βλέπεις τηλεόραση όσο κάνεις τσίσα σου. Ο μπαμπάς κι η μαμά δεν είναι αρκετά πλούσιοι για να έχουν τηλεόραση στην τουαλέτα. Είμαστε μεσαία τάξη: χρησιμοποιούμε τα κινητά μας.

6. Αυτή η πάνα μου καταστρέφει το ίματζ. Νομίζω θα τη βγάλω και θα την πετάξω στην κούνια του αδερφού μου. Προσθέτω «πάνες με κολλητική ταινία» στη λίστα με τα ψώνια.

7. Γιατί ασχολούνται όλοι τόσο πολύ με τα ρούχα; Να μία από τις πολλές ερωτήσεις, που ίσως δεν καταφέρω να σου απαντήσω ποτέ.

8. Ελπίζω ότι αύριο είναι μέρα μπάνιου! Μόνο αν έχουμε μακαρονάδα. Πιστεύεις ότι είναι σύμπτωση ότι αυτά τα δύο συμβαίνουν πάντα την ίδια μέρα;

9. Σοκολάτες, σοκολάτες, σοκολάτες. Παράτα τα, μικρή.

10. Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι είναι «καφές», αλλά είναι σίγουρα κάτι πολύ σημαντικό για τη μαμά. Ναι ναι, είναι. Σε παρακαλώ, σταμάτα να μου το χτυπάς. Κάνεις τη μανούλα να στενοχωριέται.

11. Πότε θα μπορώ να τρώω τσιζκέικ για πρωινό, όπως έκανε η μαμά σήμερα; Όταν μετακομίσεις. Η μαμά δεν μοιράζεται φαγητό.

12. Πρέπει να εξηγήσω στη μαμά ότι τα σταφύλια δεν είναι γλυκό. Νομίζω δεν το έχει καταλάβει. Είσαι πραγματικά σοφή μικρέ Βούδα. Συνέχισε να τρως τα γλυκά της φύσης όμως.

13. Γιατί ο αδερφός μου έχει ένα έξτρα δάχτυλο εκεί κάτω; Αυτό θα σου το εξηγήσω όταν μεγαλώσεις πολύ, πολύ ακόμα. Χρειάζομαι έναν καφέ. Κι ένα διπλό ουίσκι.

14. Γιατί όλη την ώρα «χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ»; Γιατί είσαι χαρούμενη που έφαγες όλο σου το φαγητό.

15. Τη συμπαθώ τη μαμά. Είναι πολύ έξυπνη κι αστεία και όμορφη. Όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω σαν αυτή. Και τότε θα μπορώ να αγοράζω όσες σοκολάτες θέλω! Ελπίζω όταν μεγαλώσεις να βγάλεις αρκετά λεφτά για να πραγματοποιήσεις όλα τα περί σοκολάτας όνειρά σου, αλλά όχι τόσα ώστε να μπορείς να με βάλεις σε οίκο ευγηρίας.

Σχόλια