Φτιάξε χριστουγεννιάτικα στολίδια από πλαστικά μπουκάλια

christmas recycle 375x500 Φτιάξε χριστουγεννιάτικα στολίδια από πλαστικά μπουκάλια


 

Μια από τις ωραιότερες, φτηνότερες και απλούστερες χριστουγεννιάτικες κατασκευές που έχω δει στη ζωή μου! Θα τις ευχαριστηθείτε και δε θα σκέφτεστε και το κόστος τους
SheBlogs.EU από
Εχω δει μπροστά μου αυτή τη φωτογραφία με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από πάτους πλαστικών μπουκαλιών 3-4 φορές τις τελευταίες μέρες και είναι τόσο σούπερ ντούπερ τέλεια ιδέα που δε γίνεται να μη την προσθέσω στο SheBlogs ως ιδέα.
Μέχρι τα Χριστούγεννα μπορεί να την έχω ξεχάσει και κρίμα δεν είναι να την ξεχάσω αφού είναι τόσο τέλεια, εύκολη, φτηνή σχεδόν τζάμπα κατασκευη; ε; ε; ε;
Δηλαδή τι θέλει η έρμη η κατασκευή για να γίνει; έναν πάτο άπο πλαστικό μπουκάλι αναψυκτικού που θα κοψουμε προσεκτικά με ένα κοπίδι και θα διορθώσουμε μετά με το ψαλίδι, ένα κρικάκι και λίγο χρώμα για να γίνει μια υπέροχη κρεμαστή χριστουγεννιάτικη νιφάδα!
Εγώ λέω πως άμα τις συνδυάσεις στο δέντρο σου με τα στολίδια από αλουμινόχαρτο θα είναι τέλεια. Και σχεδόν τζάμπα, να μην το ξεχνάμε αυτό βεβαίως βεβαίως γιατί ειδικά αυτές οι κατασκευές είναι οι αγαπημένες μας.
Ο πρωτοδημιουργός  των χειροποίητων ανακυκλώσιμων χριστουγεννιάτικων στολιδιών χάνεται στα βάθη του ίντερνετ, αν τον βρείτε ενημερώστε μας να του βάλουμε λινκ και όλα τα σχετικά μαζί με τις υποκλίσεις μας για να του δείξουμε τον απέραντο θαυμασμό μας για την σούπερ ντούπερ χριστουγεννιάτικη ιδέα του

Σχόλια