Kid_Sleepingαπό την Κατερίνα Αλεξογιάννη-dearmom.gr
Θέλουμε τα παιδιά μας να είναι υγιή, χωρίς να γυρνούν κάθε μήνα από το σχολείο με μια νέα γρίπη! Για να γίνει αυτό θα πρέπει η καθημερινότητά τους να περιλαμβάνει συνήθειες που το προφυλάσσουν από το να αρρωστήσουν εύκολα. Ποιες είναι οι συνήθειες, λοιπόν, των παιδιών που αντιστέκονται στις ιώσεις;
Τρώνε καλά
Μια καλή διατροφή είναι ικανή να κρατήσει μακριά κάθε γρίπη και κρυολόγημα. Βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες, μέταλλα και όλα τα απαραίτητα συστατικά που βρίσκουμε σε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, αλλά και πρωτεϊνες του κρέατος συνθέτουν ένα διατροφικό πρόγραμμα που δε στερεί τίποτα από το παιδί, πέραν των πιθανοτήτων να αρρωτήσει.
Κοιμούνται σωστάΟ καλός ύπνος είναι υπερβολικά σημαντικός για τα παιδιά. Τα βοηθάει να αναπτυχθούν, να ξεκουραστούν, να δυναμώσουν, να είναι πιο υγιή. Ένα παιδί που κοιμάται αρκετές ώρες και από νωρίς έχει πιο υγιή οργανισμό από ένα παιδί που ξενυχτάει και δεν κοιμάται καλά, που είναι σίγουρο πιο επιρρεπές σε ασθένειες.
Πλένουν τα χέρια τουςΤα παιδιά που συνηθίζουν να πλένουν τα χέρια τους πριν φάνε ή πέσουν στο κρεβάτι τους, ενώ κάνουν το ίδιο και μέσα στην ημέρα αφού πάνε τουαλέτα έχουν λιγότερες πιθανότητες να αρρωστήσουν. Με αυτή τους συνήθεια απομακρύνουν τα μιρκόβια που μαζεύονται και ακολουθούν την πιο απλή, αλλά αποτελεσματική μέθοδο απολύμανσης.
Ασκούνται
Ένα σώμα που είναι σε κίνηση και γυμνάζεται έχει όλα τα φόντα να αντισταθεί σε ιούς και μικρόβια. Ένα γυμνασμένο παιδί είναι πιο υγιές, καθώς η άσκηση ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και μεγαλώνει δυνατά παιδιά.
Είναι χαρούμενα
Η ψυχολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε όλα. Ένα παιδί που νιώθει καλά, είναι ευτυχισμένο, έχει αγάπη και ανεμελιά έχει πιο γερό οργανισμό και αυτό δεν είναι εικασία, αλλά επιστημονικώς αποδεδειγμένο γεγονός